Najczęściej zadawane pytania
-
W jaki sposób mogę dostarczyć dokumenty księgowe do biura?
Jak wszystko w naszym biurze tak i dokumenty przesyłane są w sposób zdalny. Oznacza to, że klient skanuje wszystkie dokumenty skanerem lub odpowiednią aplikacją w telefonie i przesyła te skany na adres e-mail biura.
-
Czy będę miał przypisanego opiekuna, osobę do kontaktu?
Tak, każdy klient może liczyć na wsparcie dedykowanego księgowego/kadrowego, który dokonuje rozliczeń, ponadto służy radą i doświadczeniem.
-
Czy Państwa biuro pomaga otworzyć działalność gospodarczą?
Tak, nasi specjaliści pomagają klientom przy zakładaniu działalności gospodarczej.
-
Czy otrzymam informację o wysokości składki ZUS i podatków do zapłaty?
Tak. Księgowi wyliczają i podają Klientom na adres e-mail co miesiąc dokładne kwoty jakie należy zapłacić do ZUSu i Urzędu Skarbowego.
-
Czy Biuro Rachunkowe HuPi posiada ubezpieczenie z tytułu prowadzenia działalności?
Tak, posiadamy polisę ubezpieczeniową OC z tytułu wykonywania działalności księgowe.
-
Na jaki okres zostaje zawarta umowa?
Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
-
Jak mogę skontaktować się z biurem lub opiekunem klienta?
Preferujemy kontakt z klientem poprzez e-mail, gdyż z doświadczenia wiemy, że jest najsprawniejszy. W razie nagłej potrzeby można się także kontaktować pod numer telefonu opiekuna.
-
Ile zapłacę za usługi Biura Rachunkowego?
Ceny obsługi księgowej zaczynają się już od 100 zł/msc, a ceny obsługi kadrowo-płacowej od 55 zł miesięcznie.
-
Kiedy można rozpocząć współpracę z Biurem Rachunkowym HuPi?
Współpracę z biurem można rozpocząć w każdej chwili. Nie mamy określonych okresów „przyjmowania” Klientów. Każdorazowo współpracę rozpoczynamy od przekazania nam pełnej dokumentacji od początku bieżącego roku.
-
Kto przekazuje dokumenty rozliczeniowe do Urzędu Skarbowego i ZUS?
Od tego jesteśmy my. Po zawarciu umowy, kontaktujemy się w imieniu Klienta z wszystkimi instytucjami począwszy od przesyłania deklaracji drogą elektroniczną, aż do porozumiewania się z ZUSem czy Urzędem Skarbowym. O wszystkich kontaktach z instytucjami Klient jest informowany e-mailowo.
-
Czy Biuro Rachunkowe zajmuje się sporządzaniem rocznych rozliczeń podatkowych?
W ramach umowy o usługowe prowadzenie księgowości zajmujemy się sporządzaniem rocznych zeznań podatkowych. Dodatkowo wysyłamy je również do urzędów.
-
Czy jest możliwa obsługa zdalna?
Nasze biuro rachunkowe działa tylko i wyłącznie zdalnie. Oferujemy usługi księgowe dla Klientów w całej Polsce – odległość nie ma znaczenia.
-
Do kiedy powinienem przekazywać dokumenty do Państwa biura?
Termin przekazania dokumentów za miesiąc poprzedni do księgowości to 10. dzień miesiąca zgodnie z warunkami ustalonymi w umowie.
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, bądź masz jakiekolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem. Odpowiemy na wszystkie pytania.
Jeżeli jesteś już naszym Klientem – skontaktuj się z Twoim opiekunem, on zawsze jest odpowiednio rozeznany w zakresie Twojej księgowości.